В
процесі впровадження моделі єдиного колекційного-реабілітаційного простору
навчальний заклад орієнтується на очікувані результати:
1. Розробка моделі єдиного корекційно-реабілітаційного
простору в діючому спеціальному інтернатному закладі, яка передбачає створення
сприятливих умов для розвитку і соціалізації вихованців з особливими потребами.
2. Створення єдиного корекційно-реабілітаційного простору
для навчання і виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку
задля реалізації потенційних можливостей, що сприятиме подальшій
інтеграції в інші колективи та соціальне середовище.
3. Підвищення загальної та управлінської компетентності
педагогічного колективу з підготовки висококласних спеціалістів для управління
процесом корекційно-реабілітаційної роботи.
4. Створення більш гнучкої варіативної системи освітніх
послуг у наданні корекційної допомоги.
5. Створення організаційно-педагогічних умов для
гуманістичного навчання і виховання, розвитку толерантності у дітей, збереження
і підвищення їх здоров’я.
6. Розробка організаційно-методичного забезпечення навчання
та виховання дітей, які потребують корекції фізичного та(або) розумового
розвитку:
-
з вадами слуху;
-
порушеннями опорно-рухового апарату;
-
із синдромом Дауна.
7. Формування у педагогів та батьків нового розуміння
проблем дітей з особливостями психофізичного розвитку.
8. Активізація компенсаторних механізмів шляхом
освітньо-розвивальних методологій. Позитивні зміни в динаміці фізичного,
психічного, духовного та соціального здоров’я вихованців з особливостями
розвитку.
Немає коментарів:
Дописати коментар