| 
Вступ | 
5-8 | 
| 
I.        Вибір дорожньої карти проблемних досліджень для побудови алгоритму
  експериментально-пошукової
  діяльності                                      
     | 
9-15 | 
| 
1.1.    Актуальність проблеми | 
9 | 
| 
1.2.    Концепція
  корекційно-реабілітаційного освітнього простору | 
10 | 
| 
1.3.    Об’єкт, предмет, мета
  експерименттально-пошукової діяльності | 
10 | 
| 
1.4.    Вимоги до створення
  спеціального реабілітаційного простору | 
11 | 
| 
1.5.   Основні напрями
  експериментально-пошукової роботи | 
12 | 
| 
1.6.   Функції та принципи корекційно-реабілітаційної
  допомоги дітям з особливими освітніми потребами | 
13 | 
| 
1.7. Модель єдиного
  корекційно-реабілітаційного простору Комунального закладу «Запорізька
  спеціальна загальноосвітня школа-інтернат  «Джерело» Запорізької
  обласної ради | 
15 | 
| 
II. Основні
  пріоритетні завдання щодо  створення єдиного корекційно-реабілітаційного
  простору | 
16-17 | 
| 
III.  Шляхи модифікації
  корекційно-реабілітаційного простору Комунального закладу «Запорізька
  спеціальна загальноосвітня школа-інтернат  «Джерело» Запорізької обласної
  ради | 
18-21 | 
| 
IV. Організаційно-педагогічні умови модифікації
  єдиного корекційно-реабілітаційного простору спеціального навчального
  закладу  | 
22-23 | 
| 
V.
  Взаємодія учасників навчально-виховного процесу в єдиному
  корекційно-реабілітаційному просторі Комунального закладу «Запорізька
  спеціальна загальноосвітня школа-інтернат  «Джерело» Запорізької
  обласної ради | 
24-30 | 
| 
5.1.     Корекційно-реабілітаційний
  супровід дітей з особливими освітніми потребами | 
25 | 
| 
5.2.     Роль психологічної служби
  у створенні єдиного корекційно-реабіліаційного простору у спеціальній
  школі-інтернаті | 
25 | 
| 
5.3.     Роль сім’ї  у
  соціальній адаптації дітей з особливими освітніми потребами | 
27 | 
| 
5.4.     Роль медичної служби у
  створенні  корекційно-реабілітаційного простору спеціальної
  школи-інтернату | 
29 | 
| 
VІ.
  Стратегічне планування експериментально-пошукової роботи | 
31-34 | 
| 
VІІ.
  Очікувані результати | 
35-36 | 
| 
Список
  використаних джерел | 
37 | 
| 
Додатки: | 
38-39 | 
| 
А.
  Комплексна система модифікації корекційно-реабілітаційного простору | 
38 | 
| 
Б. Модель створення єдиного
  корекційно-реабілітаційного простору Комунального закладу «Запорізька
  спеціальна загальноосвітня школа-інтернат  «Джерело» Запорізької
  обласної ради | 
39 | 
| 
В.
  Корекційно-реабілітаційний супровід в дітей з особливими освітніми | 
40 | 
| 
Г. Види
  соціальних послуг та форми їх надання | 
41 | 
| 
Д.
  Реструктурована система корекційно-реабілітаційного простору | 
42 | 
| 
Е.
  Концептуальна модель навчання, виховання, реабілітації дітей Комунального
  закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат  «Джерело»
  Запорізької обласної ради | 
43 | 
| 
Є.
  Програма опрацювання науково-методичної проблеми «Впровадження
  здоров'язбережувальних технологій в освітній процес навчального закладу як
  умова формування здоров’я молодого покоління» | 
44 | 
| 
Ж.
  План-сітка роботи методичних служб Комунального закладу «Запорізька
  спеціальна загальноосвітня школа-інтернат  «Джерело» Запорізької
  обласної ради на 2014-2015 навчальний рік (складена на підставі
  «Перспективного плану інноваційної та науково-методичної діяльності школи-інтернату»/http://zw.ciit.zp.ua/index.php/) | 
48 | 
| 
З.
  Найактуальніші матеріали з досвіду роботи «Школи здоров’я» | 
51 | 
| 
И.
  Творчі доробки, конспекти уроків та виховних заходів з проблемної теми | 
55 | 
| 
І.
  Методичні та практичні напрацювання  щодо реалізації завдань
  корекційно-реабілітаційного супроводу дітей з особливими потребами | 
67 | 
| 
Ї.
  Відеоматеріали з досвіду роботи педагогів з проблеми здоров’я
  збереження  | 
89 | 
Підписатися на:
Коментарі (Atom)
 

 
Немає коментарів:
Дописати коментар