Вступ
|
5-8
|
I. Вибір дорожньої карти проблемних досліджень для побудови алгоритму
експериментально-пошукової
діяльності
|
9-15
|
1.1. Актуальність проблеми
|
9
|
1.2. Концепція
корекційно-реабілітаційного освітнього простору
|
10
|
1.3. Об’єкт, предмет, мета
експерименттально-пошукової діяльності
|
10
|
1.4. Вимоги до створення
спеціального реабілітаційного простору
|
11
|
1.5. Основні напрями
експериментально-пошукової роботи
|
12
|
1.6. Функції та принципи корекційно-реабілітаційної
допомоги дітям з особливими освітніми потребами
|
13
|
1.7. Модель єдиного
корекційно-реабілітаційного простору Комунального закладу «Запорізька
спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької
обласної ради
|
15
|
II. Основні
пріоритетні завдання щодо створення єдиного корекційно-реабілітаційного
простору
|
16-17
|
III. Шляхи модифікації
корекційно-реабілітаційного простору Комунального закладу «Запорізька
спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної
ради
|
18-21
|
IV. Організаційно-педагогічні умови модифікації
єдиного корекційно-реабілітаційного простору спеціального навчального
закладу
|
22-23
|
V.
Взаємодія учасників навчально-виховного процесу в єдиному
корекційно-реабілітаційному просторі Комунального закладу «Запорізька
спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької
обласної ради
|
24-30
|
5.1. Корекційно-реабілітаційний
супровід дітей з особливими освітніми потребами
|
25
|
5.2. Роль психологічної служби
у створенні єдиного корекційно-реабіліаційного простору у спеціальній
школі-інтернаті
|
25
|
5.3. Роль сім’ї у
соціальній адаптації дітей з особливими освітніми потребами
|
27
|
5.4. Роль медичної служби у
створенні корекційно-реабілітаційного простору спеціальної
школи-інтернату
|
29
|
VІ.
Стратегічне планування експериментально-пошукової роботи
|
31-34
|
VІІ.
Очікувані результати
|
35-36
|
Список
використаних джерел
|
37
|
Додатки:
|
38-39
|
А.
Комплексна система модифікації корекційно-реабілітаційного простору
|
38
|
Б. Модель створення єдиного
корекційно-реабілітаційного простору Комунального закладу «Запорізька
спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької
обласної ради
|
39
|
В.
Корекційно-реабілітаційний супровід в дітей з особливими освітніми
|
40
|
Г. Види
соціальних послуг та форми їх надання
|
41
|
Д.
Реструктурована система корекційно-реабілітаційного простору
|
42
|
Е.
Концептуальна модель навчання, виховання, реабілітації дітей Комунального
закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело»
Запорізької обласної ради
|
43
|
Є.
Програма опрацювання науково-методичної проблеми «Впровадження
здоров'язбережувальних технологій в освітній процес навчального закладу як
умова формування здоров’я молодого покоління»
|
44
|
Ж.
План-сітка роботи методичних служб Комунального закладу «Запорізька
спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької
обласної ради на 2014-2015 навчальний рік (складена на підставі
«Перспективного плану інноваційної та науково-методичної діяльності школи-інтернату»/http://zw.ciit.zp.ua/index.php/)
|
48
|
З.
Найактуальніші матеріали з досвіду роботи «Школи здоров’я»
|
51
|
И.
Творчі доробки, конспекти уроків та виховних заходів з проблемної теми
|
55
|
І.
Методичні та практичні напрацювання щодо реалізації завдань
корекційно-реабілітаційного супроводу дітей з особливими потребами
|
67
|
Ї.
Відеоматеріали з досвіду роботи педагогів з проблеми здоров’я
збереження
|
89
|
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар